Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Bontii IVS
CVR-nr. 39300699
Fruenseje 18, DK-8541 Skødstrup
hej@bontii.dk

 

App service

Vær opmærksom på, at der kan gælde specifikke regler for den enkelte app-service, som er at finde i disse handelsbetingelser.

 

Brugerprofil

Ansøger skal godkende disse generelle vilkår.

Ansøger skal afgive de personoplysninger, som efterspørges ved oprettelsen, og disse skal være korrekte.

Medlemsskabet er personligt, og kan således ikke overdrages til andre, ligesom misbrug er strengt forbudt og vil medføre udelukkelse fra Bontii.

Personlige aftale-vilkår kan ligeledes ikke overdrages til andre, misbrug heraf vil medføre udelukkelse fra Bontii.

 

LEVERING, GEBYR OG SERVICE

En app er "leveret" i det øjeblik man har aktiveret app'en via hjemmeside.

Gebyr

Der er ingen ekstra gebyr, medmindre det specifikt står anvist.

 

Service

Vi står inde for app'en egen service og funktioner. Vi tager ikke ansvar for 3. parts service software, herunder det aktuelle Webshopsystem, Stripe eller ePay.

 

Tab af ordrer

Vi tager ikke ansvar for tab af eventuelle ordrer. Finder man en fejl i app'en funktion har man pligt til, at give besked herom med det samme.

Tab af ordrer dækker over tabt fortjeneste, tab af transaktion m.m.

 

Fortrydelsesret

Hvis du fortryder en aftale om køb af en app, skal du inden udløbet af fortrydelsesfristen på 14 dage fra app'ens aktivering, give os en utvetydig meddelelse herom. Meddelelse kan gives ved at sende os en e-mail på hej@bontii.dk. Der henvises til Forbrugeraftaleloven, kapitel 4 og kapitel 7.

 

Reklamationsret

Når du handler igennem os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved servicen.

 

OM AT HANDLE MED BONTII

Du kan handle på disse måder:

Aktivere en app via hjemmesiden
Priser på hjemmesiden er ekskl. moms, afgifter, told m.m.
Aftaler med Bontii indgås på dansk.

 

ÆNDRING AF APP

Du kan foretage ændringer ved at kontakte os på email eller ved at logge ind på vores hjemmeside og gå til den pågældende app's indstillinger.

 

STOPPE APP

Abonnementet på en app fortsætter, til du selv stopper app'en. Du stopper dit abonnement ved at stoppe app via app'ens indstillinger på hjemmesiden.
Herefter stopper app'en efter endt interval.

 

BETALING

Du kan betale på én måde:

Kortbetaling via f.eks. VISA (vi tager ikke imod kun Dankort) 
Vi trækker penge på dit betalingskort med det samme første gang du aktiverer en app. Hefter vil der automatisk blive trukket penge i henhold til App'en interval. Det forløber helt automatisk, og du er fri for at betale girokortgebyr eller andre gebyrer.

Hvis kortbetaling ikke bliver accepteret
Hvis vi ikke modtager rettidig betaling for en app, sender vi 1. rykker med et gebyr på 50 kr. Hvis vi fortsat ikke modtager betaling sender vi 2. rykker og et gebyr på 100 kr. Samtidig stopper vi app'en.
Herefter modtager du 3. rykker med et gebyr på 100 kr.

 

PERSONDATAPOLITIK

Bruger Bontii cookies?

Hvilke oplysninger gemmer Bontii om mig?

For at Bontii fungerer og app'en fungerer, lagrer vi oplysninger om dig og også dine brugerer.

Vi gemmer disse oplysninger på dig:
navn, adresse, telefonnummer, e-mail-adresse, CVR IP-adresse.

Vi gemmer disse oplysinger på dine brugerer:
navn, adresse, telefonnummer, e-mail-adresse og IP-adresse.

Derudover registrerer vi, når du får ændret abonnement. Alt sammen for at kunne give dig en bedre service. 
Mens vi har oplysningerne liggende, har de fleste ansatte hos Bontii adgang til dem, og de ligger ikke krypteret. 
Vi gemmer IKKE oplysninger om dine kreditkortnumre. 
Vi registrerer IKKE personfølsomme oplysninger om dig. 
Vi giver IKKE dine oplysninger videre til tredjemand, medmindre dette sker til brug for kortlægning af kundetilfredshed, herunder opfordring til indgivelse af brugeranmeldelser, forbedring af vores hjemmeside ved hjælp af cookies, læs mere under Cookies.

 

Når du afgiver oplysninger til Bontii via websitet

Når du sender oplysninger til os via websitet, sker dette via krypterede forbindelser.

Persondataloven indeholder regler om ret til indsigt, ret til at gøre indsigelse mod en behandling af personoplysninger og ret til at få berigtiget oplysninger. Retten til indsigt indebærer bl.a. en ret for den registrerede til at få oplyst, om der behandles oplysninger om vedkommende, hvilke oplysninger der behandles, formålet med behandlingen m.v. Såfremt man ønsker at gøre brug af disse rettigheder, skal man rette skriftlig henvendelse til Bontii.

 

Når du bruger app'en på egen webshop

Du har pligt til, at oplyse dine egne brugerer om hvilke oplysninger Bontii gemmer vi dem, og hvem Bontii er.

 

E-MARKEDSFØRING

Du kan på vores hjemmeside tilmelde dig vores nyhedsmail (e-mail-reklame). Nyhedsmailen indeholder nyheder om os og om vores produkter, relevante tilbud m.m. Der sendes med jævne mellemrum. Når du er tilmeldt nyhedsmailen, vil vi som en del af vores kundeundersøgelser af og til også sende spørgeskemaer på mail. Du er naturligvis på ingen måde forpligtet til at svare på disse.

Du skal selv vælge nyhedsmailen til, og du kan til hver en tid vælge den fra igen enten ved at returnere mailen til os sammen med dit kundenummer eller ved at logge dig på hjemmesiden og klikke på indstillinger. Du kan selvfølgelig også sende en mail til på hej@bontii.dk.

 

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb skal du rette henvendelse på hej@bontii.dk.