Ofte stillede spørgsmål og svar om Bontii
Finder du ikke svar på dit spørgsmål, hjælper vi gerne i supporten på: hej@bontii.dk
Hvilken webshopløsning virker Bontii med?
Bontii er kompatibel med Dandomain, Hostedshop og ScanNet Webshop
Hvordan installere jeg Bontii?
For at komme i gang med de forskellige apps, er der ganske nogle steps du skal igennem.
- Log ind på dit kundecenter (eks. Dandomain) og bestil den app du gerne vil benytte.
- Herefter modtager Bontii besked fra Dandomain. Når din konto er oprettet modtager du en email fra os indenfor 24 timer på hverdage, med login oplysninger til dit kontrolpanel i Bontii.
- Første gang du logger ind, bliver du bedt om at godkende en DPA (Databehandleraftale), den er nødvendig for at vi kan og må håndtere de data der udveksles mellem jeres webshop og kunderne.
- Nu skal du tilføje dit domæne (kun relevant for dig der benytter Abonnement eller Notifire app), herefter modtager du en email med værdier der skal tilføjes din DNS. Er dit domæne hostet igennem Dandomain, kan du videresende emailen til support, og bede dem hjælpe dig med ændringerne.
- I kontrolpanelet finder du et script du skal kopier og indsætte i designet på din webshop.
- I din webshop administration skal du oprette en API medarbejder (email + kode) som du tilføjer i dit kontrolpanel.
- Åben indkøbskurv skal aktiveres i din webshop (kun relevant for dig der benytter Abonnement, Point, Gaver eller Notifire app), samt en hemmelig kode efter eget valg. Koden angives efterfølgende i dit kontrolpanel.
Herefter er du klar til at sætte indstillingerne for den eller de apps du vil benytte på din webshop.
Hvordan opsætter jeg OnPay på min webshop?
Når du skal igang med Bontii’s abonnementsmodul, skal din betalingsgateway forbindes med Bontii. Det er meget let, at opsætte OnPay med Bontii’s abonnementsmodul.
Når du er logget ind med din Bontii-bruger skal du gå til abonnementsmodulet indstillinger. Du skal have dit OnPay gateway-id klar.
Dit OnPay gateway-id indtaster du i feltet hertil, og følger godkendelsesprocessen. Når processen er færdig melder Bontii om hvorvidt OnPay er opsat.
Hvordan kan jeg opsige min aftale med Bontii?
Dandomain håndtere alle aftaler mellem dig som webshopejer og Bontii. Hvis du ikke længere ønsker at benytte apps fra Bontii, skal du blot logge ind på dit Dandomain kundecenter og opsige den, eller de apps du ikke længere ønsker.
Kan jeg få hjælp til opsætningen?
Ja, vi hjælper gerne med opsætning af Bontii og apps. Dette kræver blot du opretter en medarbejder bruger + kode til os.
Hvordan kommer jeg i kontakt med support?
Skriv til os på: hej@bontii.dk
Her kan du også skrive for en aftale, hvis ønsker du et opkald eller et onlinemøde.
Har i guidelines til jeres apps?
Ja, vi har et hjælpeunivers med guidelines, hvor du kan søge hjælp til opsætning og indstillinger af de forskellige apps.
Finder du ikke svar på dit spørgsmål, hjælper vi gerne i supporten på: hej@bontii.dk